080919 - F R E D A G

Nu var det 100 års sen jag skrev men ska försöka bättre mig nu, har inte mått så himla bra på senaste tiden så man har inte haft någon lust att skriva något alls..

Idag på förmiddagen så har jag vart med Mange i garaget och kollat lite när han hållt på och åkt på sin minimotorcykel..
Ja, ni läste rätt : minimotorcykel.. Karln är 24år och har köpt en sådan.. :P

Så jag ska lägga upp lite bilder nu som jag tagit.. :)

//emma


          Ego bild först då :P            


         Mange med sin minimotorcykel 
          

            Manges rallybil      


             En liten pause från min sida...


Kommentarer
Postat av: BBB

HAHAHAHA jag trodde ju att han hade köpt en "riktig" moppe! :P En som man faktiskt kan göra på vägarna :P

2008-09-19 @ 16:00:18
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0