081112 - O N S D A G




Då har halva veckan gått redan då, iaf snart iaf ;P
Tog det lugnt igår kväll efter träningen..
Kolla på alla mina serier jag följer på tisdagen :)

Nu ska jag strax sätta fart och städa oså, ska hem till min moster sedan och hälsa på :)
Ska möte henne i skutskär vid 2 tiden..
Så tiden börjar bli lite tajt ;P

Sen så ska vi till Tierp på någon kläduppvisning tror ja :P
Sen blir att åka hem och mysa med hjärtat mitt :)

Hoppas ni har en bra dag, de ska jag nog ha :)

//emma




Min moster :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart kan du anställa mig att göra en header börjar bli grym på dom nu:P allt bra då?

2008-11-15 @ 12:01:00
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0