080529 - T O R S D A G

Tjingeling :)

En trött Emma här, tror inte jag vart såhär trött på ett bra tag faktiskt.. :/
Känns om jag aldrig har tid att vila ut.. Nästa vecka börjar väl iaf den tiden, förhoppningsvis :)

Var och jobba igår sen direkt till stan nästan och hämta de sista av min packning och körde den till mormor..
Jag och älsklingen ska in direkt idag oxå så fort han kommer hem.. Ska åka och kasta lite saker sen är det bara städningen kvar.. skönt som f*n må jag säga ;P
Sen är lägenheten klar, S K Ö N T !!!

Hoppas man kommer hem i skapligt med tiden ikväll, planerat runt ca8.. Så jag hinner plugga lite ikväll.. Men de blir väl en tidigt kväll ikväll känns de som.. Har tagit en liten stödvila nu på 1 timme, var hur skönt som helst.. Men är fortfarande hur trött som helst..

Ska börja diska nu sen dammsuga och torka golven innan jag drar in till stan, så att vår lägenhet är städa nu till helgen..
Så jag ska sätta fart nu iaf...

Ha en bra dag!

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0