080527 - T I S D A G

Godmorgon, godmorgon..

Kanske inte har vart världens bästa morgon hittills må jag säga..
Va skit trött när jag vakna av Manges väckarklocka imorse och likadant var de för han..
Så han sov och sov och sov, tillslut blir jag så stressad av att han aldrig går upp så man vaknar med världens sämsta morgonhumör.. Alltså jag skriker eller iaf höjer rösten rejält för att han ska komma upp i tid..
Upp kom han också och ut med hundarna hann han också..

Så nu sitter jag här mår väl inte allt för bra.. Febern har börjat kommit tillbaks igen känner jag..
Ska käka frulle strax så jag kan ta en Alvedon.. Och hoppas på de bästa..

Måste plugga som ett as idag också, har typ en vecka på mig att bli klar med skolarbeterna.. Men de ska jag klara de svär jag på..

Fick semesterschemat igår, jobbar midsommarafton till tre, ledig sen resten av helgen så de är skönt :)
Ledig hela cityfest helgen också.. Är en helg jag måste försöka byta ut iaf någon dag.. Jobbar tyvärr när Michis fyller år men måste fixa så jag blir ledig så jag kan vara med henne :)

Nä nu ska jag sätta fart med plugget oså..

Ha en bra dag!

// emma


Saknar dig också stumpan, snart syns vi ;D
Bild: En gamal goding ;P

Kommentarer
Postat av: Michis

Ja byta den helgen är ett MÅSTE ;D

2008-05-27 @ 15:02:49
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0