080525 - S Ö N D A G

Morsdag idag då, vart hem till mormor idag och firat morsdag..
Alla brukar samlas där på morsdag, vår familj + mammas syskons familj..
Käkat smörgåstårta och fikabröd och sånt.. mums* :P

Gårdagen då, ja va ska man säga.. Den börja trevligt iaf.. Men sen flippa de ut lite i onödan tycker jag..
Kan man inte bara acceptera hur andra vill leva oså?!?
De tycker jag iaf, menar vill man inte leva som man gör i dagens stund så ändrar man ju på de..

Sen då, vilken dålig placering vi fick på finalen igår då.. Trodde låten skulle gå långt ja.. Men icke..
Var ju så stort prat att låten var en favorit men de va den ju inte..
Men de var ju inge fel på vinnar låten heller må jag säga.. :)

Ska titta på film nu me hjärtat mitt..

Hade bra!

//emma





Kommentarer
Postat av: Pappa Kenneth

Håller med angående festivalen... lägg ner eller bojkotta ;)

2008-05-26 @ 22:12:44
Postat av: Pappa

Håller med angående festivalen, lite mycket svågerpolitik där... Jag tycker vi ska bojkotta den nästa år! ;)

2008-05-26 @ 22:20:59
Postat av: Pappa

Håller med angående festivalen, lite mycket svågerpolitik där... Jag tycker vi ska bojkotta den nästa år! ;)

2008-05-26 @ 22:21:15
Postat av: Pappa

Jag håller med angående festivalen, svågerpolitik...

Nästa år tycker jag att vi bojkottar den! ;)

2008-05-26 @ 23:13:58
Postat av: Pappa

Först gick det inte alls och sedan kom alla :))

2008-05-26 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0