080516 - F R E D A G

Ä N T L I G E N fredag, men inte händer de nå roligt ihelgen endå lr.. Blir väl mest att plugga.. jobbar heldag imårn.. Fast får ju gå hem på timmar på dagen så de är skönt.. Hem och käka och vila lite ;P

Följde me hjärtat mitt igår till Dalarna.. Skulle hämta en moppe.. Fan vilken tid de tog och köra..
Moppen var iaf 12 mil från Mora i Särna, när vi var framme så var de bara 3,3 mil till Idre, de är ingenting de :P

Resan gick bra, va mysigt att åka bara vi två.. Prata en heldel och bara hade de bra :)
Jag vart dock trött på hemresan som jag inte fick bli.. Men jag sov till och från hela tiden från Mora..
VId falun så snöa de som f*n, låg t o m kvar på backen men nu är de nog borta :P

Så vi kom hem 04.15 i natt, så man var rätt mör då.. Sov till ca.09.40 idag innan mamma ringde och väckte mig.. Sen har jag vart vaken sedan dess.. Pluggat lite oså..

Dagen schema ser väl ut att plugga,plugga och plugga.. Inte världens höjdare eller.. men men måste göras de me..

Men ni får ha en bra dag!

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0