080515 - T O R S D A G

Nu har de gått ett tag igen sen sist jag skrev.. Fattar inte att jag inte bara kan ta mig en liten tid för de..
Men de har vart rätt mycke nu, pluggar som ett as känns de som ;P
Men men man får ju skylla sig själv eftersom man spar allt till sist..

Igår var jag hos moster Ph och gratta henne på födelsedagen sin..
Annars var de rätt lugnt.. Allt har vart lugnt den senaste tiden.. Pluggat,pluggat och pluggat :P
Är iaf strax klar med alla uppgifter i medicinsk grundkurs, så de är ju bra :)

Ska ut me vovvarna nu snart sen ska jag forts plugga, måste dock hinna städa idag..
Har lagt de på sidan nu eftersom jag pluggat rätt mycket, så de är lite stökigt här hemma nu må jag säga :/

Kallt ute är de också, solen skiner men ingen värme.. Vart tog den vägen då??
Var hur varmt och skönt ihelgen men nu är de kallt som satan..
Hoppas värmen kommer tillbaks snart, måste fan ha fingervantar när man cyklar nu ju. :S

Nä nu ska jag sätta fart här..
Men hade bra!!

//emma




Vill ha sommarvärme nu..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0