080511 - P A R A P L Y



när solen skiner skiner vi
jag ska alltid stå brevid
se nu hjärtat jag kan va din bästa vän
håller om dig håller upp dig om igen
först när regnet står som spön i dyn
känns som nån har öppnat skyn

du kan stå under mitt paraply

alla dom saker som
kan komma emellan oss
det man inte är en vän
som kostar mer än kärleken
om världen lägger korten ner
och förlorar varje krig att se
ska varje hjärta slå ett slag
för att det ska bli du och jag

när solen skiner skiner vi
jag ska alltid stå brevid
se nu hjärtat jag kan va din bästa vän
där du ramlar hjälper jag dig upp igen
först när regnet står som spön i dyn
nån har öppnat skyn

du kan stå under mitt paraply



Svenska versionen av umbrella (en del av den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0