080503 - L Ö R D A G

Ja då har den riktiga helgen kommit. då...

Vakna halv 7 imorse av att Mange väckte mig för att jag var tvungen att ta bort en fästing på Mumrik, hann inte somna om sen utan telefonen ringde och dom vela att jag skulle jobba dag idag..
Tacka självklart ja eftersom jag redan var vaken oså..
Så har vart på jobbet idag från 7.30 till 12.30..

Ska göra mig iordning nu för att åka på kalas hos Anna och Henke, lillen ska firas idag :)

Sen blir de hem till mormor en snabbis och hämta pengar tills ikväll, sen hem o käka och fixa sig..

Sen bär de av till STOR stan hem till Sandra, festa me "Snadra" och Johanna ikväll, fan va skojigt ;D
Så ikväll gör J E S stan osäker ;P

NÄ nu måste ja sätta fart, måste lå in paketen oxå :)

//emma

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0