080501 - T O R S D A G

Ja då var de 1:a maj då, hoppas värmen kommer påriktigt nu :)

Tog de lugnt igår, var bara hemma hos Manges pappa + familj o grilla oså..
Drack bara ett glas vin till maten, men de var gott iaf :)
Hade ingen lust att festa alls, man har nog blivit gammal ;P

Men fast de var så lugnt igår, så har jag vart helt slut endå känns de som..
Har knappt orkat gjort nånting.. Känner mig nästan bakis, men men de är jag verkligen inte..
Men man har ju vissa dagar då man känner sig helst slut körd oxå..

Sitter och väntar på att Mange ska komma hem och de gör han vilken minut som helst :)
Ska ha de lite mysigt ikväll, kolla på film o bara ha de bra..
Igår var de 4 månader me älsklingen min, fast om jag får säga de själv känns de som att vi vart tillsammans i flera år ;P
Inget negativt me de, bara bra :)

Ska ta och kika lite på tven nu tänkte jag tills han kommer hem :)

//emma



Jag älskar dig hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0