080610 - T I S D A G

Nu var det ett tag sen igen jag skrev.. S O R R Y !!!
Tisdag igen då, vart ledig idag och igår.. Har vart hur skönt som helst...
Förutom att jag brände sönder hela min baksida igår när jag och Camilla var och sola på Häxön..
Kunde knappt gå igår, vart lite bättre idag må jag säga.. Hoppas de är ännu bättre imårn då man ska jobba...
Brände ryggen rejält, men den har inte gjort så ont faktiskt.. Värst har det vart i precis under stjärten och knäväcken.. Knäväcken ska vi inte ens prata om, fy f*n..

My sweetheart kom hem i onsdas, så trevligt så :)
Så vi var ut i torsdas och drack lite ute.. Blev kankse lite mycke för mig dock, men de bjuder ja på ;P

Har jobbat hela helgen lång.. Börja på fredagkväll till söndagkväll...
Börjar på schemat mitt på tordag, så nu börjar de riktiga arbetslivet.. Jobbar extra imårn så de börjar redan imårn..

Sen så är jag ledig på fredag och hela helgen... Ska på studentfirande på fredag, kusinens tjej tar studenten då, var på hans i torsdas..

Sen på lördag blir att åka på bröllop.. Manges bror ska ju gifta sig, så de skabli trevligt :)

Nej, nu ska jag ta och kolla lite på tven, sen blire att städa :P

Ha en trevlig kväll :)

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0