O N S D A G


Blev något fel på förra inlägget.. Skrev klart det vid 7 imårse men det lades upp vi kvart i 10, skumt :S
Aja, har iaf vaknat till liv nu igen.. Känner mig rätt pigg faktiskt..
Sov till 09.50 (hade ställt klockan) kolla då på Våra bästa år och käka lite frulle..

Så nu sitter jag här igen vid datan ska kika lite här innan jag tar mig i kragen och börjar städa :P
Fick nya Ellos katalogen igår, fanns lite fina saker som man vill inskaffa sig till hösten-08 :)
Finns även fina saker till hemmet som jag vill ha, tex gardiner..
När jag visa Mange igår vilka gardiner jag skulle köpa till hösten så sa han bara:

- Hur kan du tycka de är så roligt att köpa gardiner och sånt?
- De spelar väl ingen roll alls tycker jag om man har gardiner eller inte...


H a h a h a .. Killar och inredning jag säger bara de.. Nada kan dom iaf min kille ;P

Fasiken vad jag vill shoppa nya saker till hemmet... Men jag har lovat Mange att jag inte ska göra de tills vi har flyttat.. Men jag vill verkligen göra det nu...!!!!! :D

Nä nu ska ja sätta fart ska ladda upp lite bilder oxå...

Ha en bra dag!

//emma


Gardiner som jag skulle vilja ha till hösten, från Ellos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0