080727 - S Ö N D A G



Helgen börjar närma sitt slut tyvärr..
Men den har vart hur trevlig som helst må jag säga  :)

Var ju hem till Sandra igår och hade de trevligt...
De va ju så länge sen jag festa med Sandra och Johanna..

Kom ner rätt sent och hamnade på Hangloose..
Träffa inte många man kände, konstigt de brukar ju altid stötta på några men inte går eller ;P

Vad gör klump Emma då när hon ska gå ut från krogen till bussen då?
Jo hon missar ett trappsteg och ramlar och skrapar upp knät..
Hur pinsamt som helst eftersom de var direkt utanför Hangan..
Men den bjuder jag på iaf :D

Nu ska vi har S T O R  städning här hemma jag och älsklingen..
Mäklaren kommer imårn och ska knäppa kort på vår lägenhet, den blir utlagt till salu imårn..
Så hoppas den blir såld i tid, innan flytten till Gävle..

Så nu ska jag ta tag i garderoben, den fick jag sa Mange.. För han sa att han inte vet hur jag vill ha de där inne, de är ju dock sant eftersom jag vill veta vart vi har allt..

När städningen är klar så ska vi väl käka nån sallad eller nåt och åka ut med båten..
Så de ska bli mysigt :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

//emma


Bild: Jag och Michis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0