080719 - L Ö R D A G




Hej svejs :)

Lördag idag då..
Igår så skjusa jag och Mange, Martin, Maria, Jocke, Jennifer och henns kille till sthlm..
Dom är på 36 timmars... Så igår när vi kom fram till båten så var man bra sugen att bara hoppa i en resväska och gömma sig där för att få hänga med...
Men nästa gång så ska jag och Mange också hänga med..

Sitter här framför datan nu och lyssnar lite på Avril Lavigne, länge sen man lyssna på henne..

Ska sätta fart och kolla vad jag ska ha på mig till kvällen strax jag..
Vi ska ju hem till Anna och Henke på inflyttningsfest, så de ska bli trevligt :)

Stackars älsklingen min som inte kan festa så mycket, eftersom vi ska åka kl. 7 imårgon bitti och hämta gänget från kryssningen..
Men man kan ju ha skoj endå, hoppas jag iaf att han har ;P

Ska åka och lämna vovvarna sen hos mormor, dom ska få sova där i natt..
Sen kommer svärmor ev. för hon är i valbo nu och köper flytvästar till mig och Mange..
Så nu kan vi vara mer säker när vi åker båt :)

Nä nu ska jag sätta fart här..

Ha en bra dag/kväll, för de ska jag ha :)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0