080718 - T I D I G * F R E D A G

Ja då var klockan strax efter tolv då mot fredagen..
Jag och min älskling kom hem för ett tag sen.. Vi har vart på båttur med hundarna.. :)

Fick för mig när jag var på jobbet att jag vela åka på en båttur när jag kom hem eftersom de var så fint väder..
Och så blev de också ;P

Ska hoppa ner under täcket nu snart tänkte jag, ska upp till åtta imorgon bitti för att ha tvättstugan..
Sen så tänkte jag fortsätta städa också så de blir klart, har fortfarande inte gjort klart de.. :/

Sen imårn vid ett tiden så ska vi vara inne i stan för att skjusa b.la. Martin och Maria till Stockholm för att dom ska på kryssning..
Sen vet jag inte riktigt vad som händer..
Vi får ta och se med tiden :)

Få se om jag hinner uppdatera lite imårn innan vi drar till stan, annars så kommer den senare mot kvällen..

Sov så gott!

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0