080430 - O N S D A G

Ja då har ännu en månad passerat, sista april idag då....
Ä N T L I G E N - S O M M A R ;D

Vakna imorse när Manges klocka ringde kl 6 och steg faktiskt upp redan då...
Satt mig och plugga först av allt... Så jag gjorde klar en uppgift nu på morgonen...

Titta sen i Annonsbladet och såg annons på 2st kattungarn, ringde mammsen fort som f*n eftersom hon har typ letat ihjäl sig efter kattungar, eftersom våran Fröken Blom dog för ett tag sen :/

Var påklädd och klar ca 8.15 då mammsen kom så for vi och kolla på dom små missarna i Karlholm...
Dom var hur söta som helst, så mamma tog hem båda två, fast hon bara skulle ha en från början... Så vi får se va Micke tycker om de hela när han kommer hem och ser 2st ist för en ;P

Ska sätta fart o diska lite osånt nu, innan Våra Bästa År börjar :)
Försöka plugga lite mer sen efter att jag sett de tänkte ja...

Blir väl hem till Manges pappa och hans familj sen o grilla oså...
Ska väl hem till Hanna sen oxå me hennes vin...
Men kvällen för mig blir väl rätt lugn tror ja, känner inte för att festa...
Tror f*n att jag blivit G A M M A L :(
Mena förr har ju man längtat till sista april för man ska festa o ha skoj, men känns inte så längre...
Åldern tar visst vid nu ;P

Aja ska sätta fart nu så d blir klart här hemma :)

Ha en bra sista april iaf...

// emma





Kommentarer
Postat av: BBB

Hahaha sååå gammla är vi inte, du längtar bara inte till sista apil för att jag inte är hemma och kan festa med dig :P

2008-04-30 @ 23:46:29
URL: http://mickadenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0