080428 - M Å N D A G

Hej hopp gummi snopp ;P

Fan nu var de ett tag sen igen :/
Har inte haft tid och skrivit på hur längeeee sen som helst..
Ska försöka att göra förbättringar nu iaf (:

Måndag igen då, fast denna vecka är hur skön som helst :)
Går i skolan bara måndag & tisdag, sen är vi ledig torsdag & fredag pga att de är röddag och en klämdag ;D
Och om man inte får nå x-tra jobb så är man ledig enda till måndag ;P

Helgen har vart mycket trevlig iaf..
I fredags så var jag, Anna, Hanna, Victor och Calle och shoppa i Valbo :)
Man kom hem med lite iaf :)
2st örhängen, en prickig klänning, vitt linne, rosa rutig (jätte söt) skjorta, jeans kjol och ett par nya arbetsskor - rosa foppatofflor ;P
Handla även klar Elias födelsdagspresent, han fyller ju 2 år på onsdag :)

Sen i lördags så var vi först hemma hos mormor på kalas för att hon fyllt år, sen blev de grillkväll och fest hemma hos Anna & Henke..
Vi drog sedan in till stan för att gå ut :)
Hamna till slut på Hangan iaf.. Hade mycket trevligt må jag säga :)

Igår så var vi och hämta hundarna hos mormor, dom sov där från lördagen.. Sen var vi bara hemma.. Jag var helt slut och sov typ hela eftermiddagen.. :P

Vart i skolan idag och haft medicinsk grundkurs..

Just nu håller jag på och tvättar ska ta och börja städa nu så de är fint fint när älsklingen min kommer hem :)

Hoppas eran helg oxå vart bra :)

//emma



Lite av mina saker jag köpte  :)


                                                          Zooma               


Elias födelsdagspresenter - Svampbob T-Shirt & Svampbob Filmen       

                  

                                                              

                      


Kommentarer
Postat av: BBB

Är inte det där likadana örhängen som du har redan??

2008-04-28 @ 21:01:34
URL: http://mickadenius.blogg.se
Postat av: BBB

Är inte det där likadana örhängen som du har redan??

2008-04-28 @ 21:01:48
URL: http://mickadenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0