080419 - L Ö R D A G

Äntligen
helg då, igen.. Men den tar ju slut hur snabbt som helst men men nu är den här iaf :P

Igår var de den sista dagen på min praktik, tråkigt.. Men ska jobba där på tisdag heldag så de är bra :)
Jobba även en ynklig timme igår oxå, men de är ju bättre än igenting :P
Jobba me Victor oxå, så den timmen gick ju hur fort som helst.. Säger bara en sak Victor - Hundpuss.. Haha ;D

På kvällen vare party för att min BBB har kommit hem :)
Va hur trevligt som helst, hamna tillslut iaf i a-berg hos Andreas..
Så de var jag, Michis, Hanna, Camilla, Victor (ett tag) och Andreas..

Kom väl ner till stan till strax efter 12 lr nåt, vet inte riktigt men men..
Mycke folk som vanligt på heartan, några man kände oså ;P
Hade iaf som sakt hur trevligt som helst.. (:

Idag har de vart hur lugnt som helst.. Slappat rejält, har dock iaf diskat o dammsugit golve och moppat de :P
Få se om vi ska hem till Anna och Henke sen lr om vi blir hemma, skulle kankse vara mysigt me en myskväll framför tven :) får se vad som händer...

// emma



image8


Michis och Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0