080407 - M Å N D A G

Ja, då var helgen slut igen då, tänk att just helgerna går så himla fort..
Har haft min praktik helg denna helg, gick hur bra som helst.. Fredagen bara rusa iväg o på lördan gjorde de väl me, men tiden gick väl fort för man hade trevligt me dom man jobba me (:

Sen så kom jag o Hanna på att vi vela dricka vin på lördan, kl:5 på eftermiddagen.. Systemet var ju stängt från nån timme så de var bara att börja ragga dricka..
Som tur så hade Hannas mor Minna 2st.  flaskor vin som vi fick ;D sen så köpte Hanna några öl av en kompis..
Så vi fick vårt vin oså endå, satt hemma hos mig och festa med Viktor oxå sen bar de ner på syltan ;P

Så  går dagen var rätt lugn faktiskt, man sov o bara satt o slöa sig framför soffan typ.. Städa dock lite pga att Manges mamma och Hasse skulle komma förbi och kolla hur vi hade de och på vovvarna..

Idag var man ledig så jag har vart till IKEA med Calle.. Köpte en bokhylla och lite sånt smått och gott (:
Sen så fynda jag lite inne på köpis ocå, ett par jeans (som behövs) och en fin liten topp ;D

Håller just nu på me maten och efter den så ska jag och Hanna ut och vandra lite..
Så jag ska gå och kolla till maten nu.. :P

//emma


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0