080404 - F R E D A G




Ja då var det äntligen fredag igen då.. Kan ni andra tycka som inte behöver gå och göra praktik hela helgen..
Hoppas de går bra och att timmarna går fort ihelgen, vill igentligen inte ha praktik ihelgen men vi måste ha minst en helg under hela praktiken.. :(
Så man startar helgen nu i eftermiddag kl. 16.15 - 21.15..

Annars idag så har jag haft tvättstugan igen, glömde bort och tvätta dom skitiga sängkläderna så de har jag gjort nu på morgonen.. Skönt att de är gjort iaf (:

Inte har de blivit nå pluggandet heller, måste fan ta mig i kragen nu och sätta fart..
Ska försöka att plugga lite idag innan jag drar till praktiken.. Sen så slutar jag tidigt på söndag och ledig på måndag så då måste jag plugga..

Nä nu ska jag dra o käka lite frulle så jag kan sätta fart sen..

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0