080403 - T O R S D A G




Ja, då var man här igen då.. Se om man lyckas skriva lite oftare nu än sist ;P
Ska försöka tänka på en så jag kommer ihåg att uppdatera och de är du BBB ;D

Är ute på praktik nu genom skolan, så jag är på ett äldreboende här i Skutskär som heter Fyrklövern.. Trivs jätte bra (:
Har vart ledig nu i 2 dagar, så de har vart hur skönt som helst.. Har dock helgen framför mig.. Tycker de är drygt att man måste ha minst en helg under praktiken.. Uppgifterna och jobben är ju de samma, men men man överlever väl..

Äntligen så har jag blivit klar me sovrummet.. Själva rusten har ju vart klar ett tag men nu sitter hyllor o sånt på plats iaf (:

Nej, nu ska ja ta mig in till duschen så man blir fräsch ;P

Hade bra...

// emma

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ahh gumman :) Ska vara på dig som satan så du kommer ihåg att uppdatera ;D

2008-04-03 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0